Vivan. Je kan beter ondernémen.

Klachtenregeling

Vivan accountants - adviseurs hecht aan tevreden relaties. Daarom werken wij steeds aan de kwaliteit van onze dienstverlening. Waar gewerkt wordt, kunnen echter misverstanden ontstaan of fouten worden gemaakt. Indien u niet tevreden bent over één van onze medewerkers, over onze dienstverlening of anderszins, dan nodigen wij u uit dat zo snel mogelijk aan ons kenbaar te maken. Uw opmerking nemen wij serieus en waar mogelijk zoeken wij met u naar een passende oplossing.

Vaak kunnen klachten het beste tijdens een persoonlijk gesprek worden opgelost; wij verzoeken u daarom eerst contact op te nemen met uw vaste contactpersoon binnen onze organisatie. Heeft u geen vaste contactpersoon, lukt het niet met hem of haar in contact te komen of heeft u reden dat niet te willen, dan kunt u contact opnemen met de verantwoordelijk vennoot. De gegevens van deze personen kunt u vinden op de vestigingspagina’s van deze website.

Is uw klacht met een gesprek niet verholpen of leent uw klacht zich niet voor een gesprek, dan kunt u uw klacht schriftelijk indienen bij één van de andere vestigingen. De adresgegevens vindt u onder “vestigingen”. U kunt uw klacht ook per e-mail verzenden aan info@vivan.nl .

Uw klacht zal zo spoedig mogelijk in behandeling worden genomen. In elk geval ontvangt u binnen enkele werkdagen een ontvangstbevestiging.